woop woop

Svårt att finna tid att skriva nåt eller tänka mycket nog för att komma på nåt som är värt att läsa när man jobbar. Ja, jag har jobbat! Tänka sig! Månader och månader av att inte göra något produktivt är över! Till slutet av året åtminstone.

Skådeplatsen är posten i Sviby, och jag paketerar filmer, spel och skivor. Helt okej kneg faktiskt. Trevliga arbetskamrater, tämligen varierande arbetsuppgifter, kaffepauser och det simpla faktum att det är filmer och spel jag paketerar gör att det hela känns helt okej. Pengar får man ju också.

Pengar!! :DD

Men man blir trött. Är oftast så trött att jag somnar vid elva om kvällarna (fast det är evigheter sen jag hade en ordentlig dygnsrytm så det faktiskt skönt), och natten mellan fredag och lördag sov jag som en stock i tolv timmar. Men det känns bra! Jag gör något!

Imorgon flyger det iväg en beställning på lite serier och Oscar Wildes kompletta verk för en del av pengarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0